Інформація для споживачів

Механізм захисту фінансовою установою прав споживачів та порядок урегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансових послуг.

Порядок урегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства. Скарги споживача фінансових послуг розглядаються кредитною спілкою в позасудовому порядку згідно Закону України «Про звернення громадян» за місцезнаходженням кредитної спілки. Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення (у разі його продовження, якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати 45 календарних днів.

Споживач фінансових послуг може звернутися із скаргою для позасудового розгляду згідно законодавства до установ.

Національний банк України (НБУ)
Онлайн-Форма на веб-сайті НБУ для електронного звернення
nbu@bank.gov.ua
заповніть і надішліть форму та за потреби додайте супровідні матеріали. Але розмір вкладення – не більше 10 МБ
Адреса для листування
вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601
Адреса для подання письмових звернень громадян
вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601
Телефон
0 800 505 240
Запис на особистий прийом

через онлайн-форму або за телефоном: 0 800 505 240

Режим робочого часу
Понеділок – Четвер з 9:00 до 18:00, п’ятниця з 9:00 до 16:45
Громадська приймальня:
вул. Інститутська, 12, кімн. 24
Розділ "Захист прав споживачів" на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба)
Адреса
01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Телефон
+38 (044) 279 12 70
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
+38 (044) 364 77 80, +38 (050) 230 04 28
Електронна пошта
Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві
Адреса
04053, м. Київ, вул. Некрасовська, 10/8
Телефон
+38 (044) 486 54 86
Факс
+38 (044) 486 40 27
Електронна пошта
Київська міська державна адміністрація
Адреса
02000, м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Контактний центр

15-51
зі стаціонарного та мобільного, для абонентів операторів мобільного зв'язку "Київстар", "Vodafone" та "lifecell" безкоштовно

+38 (044) 205 73 37
з міжміського

Електронна пошта
Київська міська рада
Адреса
02000, м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Телефон
+38 (044) 202 73 08
Електронна пошта

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

Законодавством не передбачено наявність у кредитної спілки гарантійних фондів чи компенсаційних схем при наданні фінансової послуги.